• SUV, AMIT ÉLMÉNY VEZETNI TESZT: BMW X2 20d & 25d xDrive M Sport - Kisebb és drágább, mint az X1. A felárért vagányságot és vezetési élményt kapunk pluszba, nem is keveset. A legerősebb dízel gyorsulása 6-ossal kezdődik, de a 20d is kemény – és az M Sport futóművel a rugózás is az
  • BEJÖVŐS TESZT: Volvo XC40 D4 AWD - Mindent tud, amit nagytestvére, az XC60, csak eggyel kisebb méretben. Vonzó, divatos, az ára pedig nagyon széles skálán mozoghat, ahogy egy tisztességes prémium modellé. Dízelmotorral, automataváltóval, összkerékhajtással próbáltuk ki a 2018-as Év Autóját
  • A MÉRET SZÁMÍT TESZT: Ford Mustang GT Fastback 5.0 - Megújult a Ford legendás sportkupéja, de a lényeg változatlan: a Mustang továbbra is összetéveszthetetlen, férfias és durva. Ha V8-as…
  • A LÁTSZAT NEM CSAL TESZT: SUBARU XV 2.0 LINEARTRONIC - Nem csak úgy néz ki, mintha tudna terepezni, hanem tud is. Állandó összkerékhajtás és nagy hasmagasság személyautós útfekvéssel ötvözve. Boxer létére unalmas a kétezres benzinmotor, nincs turbó, se bububu hang, fogyasztása pedig csak lakott területen kívül jó
  • OPELBE ZÁRT PEUGEOT TESZT: OPEL GRANDLAND X 1.2 TURBO - Ha nem tudnám, nem gondolnám, hogy odabent egy Peugeot 3008-as lakik. Mindene megvan ahhoz, hogy Opelnek érezzük, pedig a Grandland X padlólemeze, motorja, váltója és futóműve már francia…
  • AZ UTOLSÓ DÍZEL TESZT: HONDA CR-V 1.6 I-DTEC 4WD AUT - Hamarosan leköszön posztjáról a jelenlegi CR-V. Búcsúzóul olyan motorral próbáltuk ki, ami a következő modellben már nem lesz: 1,6-os dízellel, ráadásul duplaturbóssal, 9 fokozatú automatával társítva
  • NEM 120 LOVASNAK TŰNIK… TESZT: MAZDA3 G120 TAKUMI - Ha tippelnem kéne, lendülete alapján 150 lóerőt mondanék rá, ami passzol is egy kétliteres szívóhoz, de ez csak 120 lovas. Nincs ámulatba ejtő helykínálat, se nagy kuffer, se parasztvakítás, csak olyan „minden nagyon rendben” érzés – mutatós dizájnnal és a tartósság ígéretével.
  • MIT TUD EGY 50 MILLIÓS MERCEDES? TESZT: MERCEDES-BENZ S400d 4MATIC LANG - Luxuslimuzin - megkérdőjelezhetetlen tudást és tapasztalatot halmoztak fel a stuttgartiak ebben a műfajban. Csúcsragadozójuk az S-osztály, amelynek egy hétig élveztük a vendégszeretetét. Mindent tud. Már amit beikszel a vevő a konfigurátorban.
  • JAPÁN KAKAS TESZT: HONDA CIVIC TYPE R - Igazi pályaautó, de hétköznapi használatra is jó – csak padkázásra nem. 5,8 másodperc a nulla-száz, 272 a vége. Feltűnésben verhetetlen, spoilerekben szintén, külleme megosztó, váltója és kormánya mestermunka, tapadását nem hiszed el, fékjétől kidülled a szemed
  • GYORSULÁS VIRSLIGUMIN TESZT: BMW i3s - 6,9 másodperc alatt tudja a 0-100-at, és ha normálisan vezetsz, elmegy 200 km-t egy töltéssel. Gumija keskeny, de így is stabil, az ajtók szembe nyílnak, az utastér tágas, hátul sem kín az utazás, csomagtartó elől is van. Az ára állami támogatással is legalább 12,4 millió... Tovább>>

Rövid tesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg.
Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok. Kellemes és a kúton is kedves: 5.5L. Rövidek a sebességfokozatok, de ez jót tesz a terepképességnek. Ár/értékben nincs jobb. Árak: https://www.renaultbudapest.hu/dacia/uj-autok/modellek/uj-duster/
Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/
Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/
SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/
Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.
BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?
Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?
Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?

Rövid tesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/

SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.

BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?

Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?

Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?
  • SUV, AMIT ÉLMÉNY VEZETNI TESZT: BMW X2 20d & 25d xDrive M Sport - Kisebb és drágább, mint az X1. A felárért vagányságot és vezetési élményt kapunk pluszba, nem is keveset. A legerősebb dízel gyorsulása 6-ossal kezdődik, de a 20d is kemény – és az M Sport futóművel a rugózás is az
  • BEJÖVŐS TESZT: Volvo XC40 D4 AWD - Mindent tud, amit nagytestvére, az XC60, csak eggyel kisebb méretben. Vonzó, divatos, az ára pedig nagyon széles skálán mozoghat, ahogy egy tisztességes prémium modellé. Dízelmotorral, automataváltóval, összkerékhajtással próbáltuk ki a 2018-as Év Autóját
  • A MÉRET SZÁMÍT TESZT: Ford Mustang GT Fastback 5.0 - Megújult a Ford legendás sportkupéja, de a lényeg változatlan: a Mustang továbbra is összetéveszthetetlen, férfias és durva. Ha V8-as…
  • A LÁTSZAT NEM CSAL TESZT: SUBARU XV 2.0 LINEARTRONIC - Nem csak úgy néz ki, mintha tudna terepezni, hanem tud is. Állandó összkerékhajtás és nagy hasmagasság személyautós útfekvéssel ötvözve. Boxer létére unalmas a kétezres benzinmotor, nincs turbó, se bububu hang, fogyasztása pedig csak lakott területen kívül jó
  • OPELBE ZÁRT PEUGEOT TESZT: OPEL GRANDLAND X 1.2 TURBO - Ha nem tudnám, nem gondolnám, hogy odabent egy Peugeot 3008-as lakik. Mindene megvan ahhoz, hogy Opelnek érezzük, pedig a Grandland X padlólemeze, motorja, váltója és futóműve már francia…
  • AZ UTOLSÓ DÍZEL TESZT: HONDA CR-V 1.6 I-DTEC 4WD AUT - Hamarosan leköszön posztjáról a jelenlegi CR-V. Búcsúzóul olyan motorral próbáltuk ki, ami a következő modellben már nem lesz: 1,6-os dízellel, ráadásul duplaturbóssal, 9 fokozatú automatával társítva
  • NEM 120 LOVASNAK TŰNIK… TESZT: MAZDA3 G120 TAKUMI - Ha tippelnem kéne, lendülete alapján 150 lóerőt mondanék rá, ami passzol is egy kétliteres szívóhoz, de ez csak 120 lovas. Nincs ámulatba ejtő helykínálat, se nagy kuffer, se parasztvakítás, csak olyan „minden nagyon rendben” érzés – mutatós dizájnnal és a tartósság ígéretével.
  • MIT TUD EGY 50 MILLIÓS MERCEDES? TESZT: MERCEDES-BENZ S400d 4MATIC LANG - Luxuslimuzin - megkérdőjelezhetetlen tudást és tapasztalatot halmoztak fel a stuttgartiak ebben a műfajban. Csúcsragadozójuk az S-osztály, amelynek egy hétig élveztük a vendégszeretetét. Mindent tud. Már amit beikszel a vevő a konfigurátorban.
  • JAPÁN KAKAS TESZT: HONDA CIVIC TYPE R - Igazi pályaautó, de hétköznapi használatra is jó – csak padkázásra nem. 5,8 másodperc a nulla-száz, 272 a vége. Feltűnésben verhetetlen, spoilerekben szintén, külleme megosztó, váltója és kormánya mestermunka, tapadását nem hiszed el, fékjétől kidülled a szemed
  • GYORSULÁS VIRSLIGUMIN TESZT: BMW i3s - 6,9 másodperc alatt tudja a 0-100-at, és ha normálisan vezetsz, elmegy 200 km-t egy töltéssel. Gumija keskeny, de így is stabil, az ajtók szembe nyílnak, az utastér tágas, hátul sem kín az utazás, csomagtartó elől is van. Az ára állami támogatással is legalább 12,4 millió... Tovább>>