ÚJABB MÁRKÁK ÉRKEZIK a SERES és a DFSK
Újabb márkák a Duna Autó Cégcsoport portfóliójában: érkezik a SERES és a DFSK
A 35. évfordulóját ünneplő Duna Autó Cégcsoport mai sajtótájékoztatóján ünnepélyes keretek között írta alá a kínai SOKON Csoport képviselőivel a SERES és DFSK márkák országos disztribúciójának beindítására vonatkozó megállapodást. Ez az új partnerség két újabb meghatározó márkával gazdagítja a Duna Autó cégcsoport portfólióját.
A SERES Group 2005 óta exportálja a SERES és DFSK márkákat világszerte, több mint 70 országba (többek között Olaszország, Egyesült Királyság, Franciaország és Németország). 2022-ben az alternatív meghajtású járműveinek értékesítése a tengerentúlon 193,5 %-kal nőtt az előző évhez képest, míg bevétele csaknem 50%-kal.
A SERES és a DFSK sikere Kínában évek óta töretlen, most pedig egy rendkívül széles termékpalettával érkeznek hazánkba is, még az idei évben. A magyarországi nyitással párhuzamosan további 11 európai országban egyszerre kezdik meg terjeszkedésüket.
A személyautók mellett megjelennek a kishaszonjárművek is (dobozos és platós kivitelben egyaránt), az autókat a lehető legváltozatosabb hajtásláncokat kínálják annak érdekében, hogy minden ügyfél igényét kielégítsék, a megfizethető kategóriától a high-tech és nagyteljesítményű modellekig. Ráadásul testvérmárkák révén értékesítésük közös szalonban történhet, ami a jövőbeli márkakereskedők és ügyfelek számára is rendkívül előnyös.
A kereskedések egyszerűbben és költséghatékonyabban építhetnek ki közös értékesítési pontokat, a vásárlók pedig egyszerre, egy helyen ismerhetik meg a SERES Group teljes európai modellpalettáját. A Duna Autó Cégcsoport a SERES és DFSK kettős hazai bevezetésével erős piaci pozíciót biztosít leendő partnereinek. Céljuk, hogy az első szalonok még 2024-ben megkezdjék az értékesítést. Ebben az évben 4-6 márkakereskedést terveznek nyitni, míg 2025-re ezt a számot 10-15-re növelnék. A magyar piacban rejlő potenciált és bizalmat hűen tükrözi, hogy az óbudai cégcsoport az első teljes évre 1%-os piaci részesedési célt tűzött ki, amely az egyedülállóan változatos modellpalettával minden bizonnyal megvalósítható.
A jövőt a tisztán elektromos és hatótávnövelt kínálattal érkező SERES képviseli 4 modellel, míg a DFSK választékában a hagyományos és elektromos meghajtású járművek egyaránt megtalálhatóak lesznek. A bevezető kínálatban 3 személyautó modell és 4 kishaszongépjármű érkezik a magyar vevőkhöz.
Magyarországra érkező SERES modellek:
- SERES3 BEV
- SERES5 BEV
- SERES5 REV
- SERES7 REV
Magyarországra érkező DFSK modellek:
Személyautók
- DFSK 500 (ICE)
- DFSK 600 (ICE)
- DSFK E5 (PHEV)
Haszongépjárművek
- DFSK C31, C35 (ICE)
- DFSK EC31 (BEV)
- DFSK EC75 (BEV)
SERES
A SERES Group által forgalmazott SERES küldetése „az autóipari energia átalakításának előremozdítása és az intelligens mobil élet megteremtése”. A márkanév ógörögül a „selyem földjét” vagyis Kínát jelenti, de ez az öt betű mögöttes tartalmat is magában hordoz, egyszerre utal az innovációra és az elektromos járművek fejlesztésére (S – Silicon Valley, E – Electric Vehicle, R – Range-extended).
A 1986-ban alapított márka világszerte hatalmas népszerűségnek örvend, 2023-ban több mint 150 ezer db alternatív meghajtású járművet értékesítettek és Kína TOP 500 vállalata között tartják őket számon. A fogyasztók bizalmát méltán vívták ki, hiszen modelljeik megbízhatóak, formabontó dizájnnal készülnek, ráadásul kimagasló hatótávval rendelkeznek (egyes modellek 1 400+ km megtételére képesek).
2016-ban megalapították globális K+F központjukat az amerikai Szilícium-völgyben. Az elmúlt években a SERES ezen globális, multinacionális K+F bázisa számos eredményt ért el. Kifejlesztették többek között a világ vezető akkumulátor-kezelő rendszerét, modernizálták a hőkezelést és a többszörös akkumulátor-védelmet, valamint a SERES nevéhez fűződik a négymotoros vezetési platform, az elektromos meghajtási magtechnológia, és a járműalapú hatótávnövelő platform is. Jelenleg több mint ezer kínai/amerikai műszaki szabadalom van, amelyeket a SERES már bejelentett vagy megszerzett. A SERES Kínában és az Egyesült Államokban megvalósította az új energiahordozó elektromos járművek gyártásának kettős elrendezését, létrehozva az ipar 4.0 szabványos intelligens gyárakat, új elektromos járműtermékeket gyártva az ügyfelek számára.
Az Európában történő terjeszkedést az Amszterdamban létrehozott közel 50 fős értékesítési és marketing központ irányítja. A csapat tagjai szakértelmükkel lefedik az összes lényeges területet, legyen szó vevőgondozásról, műszaki tanácsadásról vagy akár a marketingről. A márka európai elkötelezettségét bizonyítja, hogy 2023 végén létrehoztak egy egész kontinenst kiszolgáló központi alkatrész raktárt is.
A SERES márka célja, hogy minőséget közvetítsen az európai vevők felé, az innováció, energikusság és praktikusság jegyében.
DFSK
A DFSK a Seres Group családjába tartozik 2022 óta. A DFSK magyarországi indulásakor mind kishaszon-, mind személygépjárművekkel képviselteti magát, melyek teljes mértékben kielégítik a mai kor igényeit: előbbiek elektromos és hagyományos benzines meghajtással is elérhetőek, utóbbiak pedig a fenntarthatóságot szem előtt tartva tisztán elektromos és plug-in hibrid változatban vásárolhatóak majd meg.
A DFSK modellek kiváló ár-érték arányának és átfogó modellpalettájának köszönhetően minden vásárlói igényre megfelelő választ kínálnak és könnyen elérhetőek, legyen szó akár személyszállításról, vagy a mindennapi munka során történő felhasználásról.
Megbízhatóságukkal a kínai vásárlókat már meggyőzték, most a magyar piacon a sor, hogy bizonyítsanak. A hazánkba érkező személyautók a B, C és D SUV kategóriából kerülnek ki, míg a haszongépjárművek az LCV kategóriát fedik le.
Mindkét szegmensben megtalálhatóak lesznek az egyre népszerűbb elektromos modellek. A DFSK E5 személyautó, akár 7 ülésessé is bővíthető, hatótávja pedig több mint 1 000 km a WLTP adatok szerint. Az elektromos kishaszonjárművek pedig tágas rakodóterükkel, könnyű vezethetőségükkel kimondottan a környezettudatos városi közlekedéshez lettek kialakítva.
„Büszkeséggel tölt el, amikor arra gondolok, hogy 35. évfordulóját ünneplő vállalatunk mekkora utat járt be az autóiparban, és miképp vált Közép-Kelet-Európa legszélesebb portfóliójával rendelkező márkakereskedőjévé. Töretlen fejlődésünk újabb bizonyítéka, hogy immár 27 autómárkával foglalkozunk, hosszan tartó előkészítést és tárgyalássorozatot követően sikeresen üdvözölhetjük a SERES és DFSK márkákat, nemcsak a Duna Autó kínálatában, hanem kizárólagos importőrként a cégcsoport részeként is. A SERES modelljei innovatív tervezésük és környezettudatos megközelítésük révén ideális választás az innovatív és komfortos autók kedvelőinek, míg a DFSK a praktikumot és elérhetőséget helyezi előtérbe, ezáltal biztosítva, hogy autóik bárki számára elérhetőek legyenek. Az egyre változatosabb vásárlói kívánalmak világában két új márkánk tökéletesen illeszkedik az Autóváros palettájába, hiszen elsődleges célunk, hogy ügyfeleink minden igényére kínáljunk megoldást” – fogalmazott Ormos Péter a Duna Autó Cégcsoport vezérigazgatója.
A Duna Autó Cégcsoport szervezetileg különálló céget hoz létre a két márka képviseletére, biztosítva ezzel a magas szintű szakértelmet és erőforrásokat a sikerhez. A vállalat továbbra is elkötelezett az ügyfelek szolgálatában, és a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújtja mind értékesítés, mind márkaszerviz terén.
Az új márkák bevezetése tovább erősíti a Duna Autó Cégcsoport pozícióját a magyar piacon, a márkaszervizekkel együtt 27 márka lesz elérhető portfóliójukban, így lehetőséget teremtve az ügyfelek számára, hogy még szélesebb választékból találják meg a hozzájuk leginkább illő gépjárművet.
Budapest, 2024. május 16
- VISZLÁT, SZÉPFIÚ! TESZT: AUDI S5 CABRIOLET - A kétajtós Audi modellekkel együtt ez a gyönyörű kabrió is eltűnik a márka kínálatából. Búcsúzásként elmeséljük, hogy milyen az élet egy ilyen 354 lovas szépséggel Tovább>
- VISZLÁT TT! TESZT: AUDI TT RS - Befejezték az Audi TT gyártását, így a TT RS-nek is vége. Egy igazán élvezetes sportkocsival lett kevesebb az autósvilág. Az utolsó példányok egyikét vezethettük Tovább>
- ELŐZI A PASSATOT? TESZT: SKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI - Dízelmotorral, összkerékhajtással és Laurin&Klement felszereltséggel próbáltuk ki a Skoda új csúcskombiját, amely kannibalizálhatja a Passat vásárlóközönségét Tovább>
- A LEGNÉPSZERŰBB VW TESZT: VW TIGUAN 2.0 TDI - A márka legnagyobb számban eladott modellje a 3. generációjához ért. 150 lovas dízelmotorral és fronthajtással próbáltuk ki a Tiguan 2.0 TDI-t Tovább>
- A 300 LOVAS MINI TESZT: MINI COUNTRYMAN JCW ALL4 - Teljesen új külsővel robbant be a piacra MINI SUV-ja. Van belőle benzines, dízel és elektromos, és szerencsére a John Cooper Works változat is elérhető – hozzánk is elért Tovább>
- VEZETÉSRE TERMETT TESZT: MAZDA3 E-SKYACTIV X 186 NAGISA - Egyre kisebb motorok, turbófeltöltő, három henger meg ilyesmi? Igen, ez a trend, de nem a Mazdánál… Tovább>
- NAGYÁGYÚK - BENZINNEL ÉS ANÉLKÜL TESZT: AUDI SQ8 és Q8 E-TRON 55 - 500 lóerős V8-as benzinmotor, vagy 400 lovas elektromos hajtás? Mindkettő brutális erővel bír, de a két vezetési élmény nem említhető egy lapon. És van más különbség is… Tovább>
- 460 LÓERŐ HÁTSÓ KERÉKEN TESZT: BMW M2 PERFORMANCE - Háromezer köbcenti turbóval, hat sorba rakott hengerrel, hátsókerék-hajtással, nagyon durva hanggal, pályaautós megjelenéssel Tovább>
- FELTŰNÉS NÉLKÜL TESZT: VW TOUAREG 3.0 V6 TDI - Aki nagy SUV-ra vágyik, de kerülné a feltűnést, annak kitűnő választás lehet a Touareg. Mindent tud, amit a menő konkurensek, de a csomagolás diszkrét Tovább>
- NAGY KOMBIT? TESZT: VW PASSAT VARIANT ÉS PEUGEOT 508 SW - Ritkán, de akadnak még kombik a középkategóriában, sőt, dízelt is lehet még találni. Két ilyet hoztunk el, egy németet és egy franciát Tovább>