A CarGarantie 20 éve van jelen Magyarországon
A CarGarantie, a járműgarancia- és javításiköltség-biztosítások egyik vezető európai szolgáltatója idén ünnepli a magyarországi indulásának 20. évfordulóját. A vállalat két évtizede a magyar autószalonok és -importőrök megbízható partnere, és fontos szereplővé vált az iparágban.
A CarGarantie 1971-es németországi alapítása óta fokozatosan tett elérhetővé további európai piacokat. Magyarországon az ügyfélhűségre kiemelten odafigyelő cég 2004-ben kezdett együttműködni a Renault-val. Ezt követően folyamatosan új, jelentős mérföldköveket ért el, és neves autókereskedőkkel és importőrökkel további partnerségeket kötött. A célunk változatlan: ügyfeleinknek prémium szolgáltatásokat és a legjobb szervizminőséget nyújtani.
Ma a CarGarantie számos partnerrel dolgozik együtt. A legfontosabb kereskedői csoportok többek között a CARNET, az Emil Frey, a Hovány, a Petrányi, az Autentik, a Pappas, az Ivanics, a Duna Auto és a Wallis. A kereskedők az ország több mint 450 telephelyén támaszkodnak a CarGarantie szolgáltatásaira, különösen a motorkerékpár-piac mutatott az elmúlt években erős növekedést.
Rippel Ferenc értékesítési vezető CarGarantie Magyarország.
„Európa egyik vezető garancia-szakértőjeként minden elkötelezettségünkkel partnereink sikerét szolgáljuk. A garancia fontos minőségi tényező, hogy a magánkereskedelmi szektorban kitűnjünk. Ezenkívül a kereskedelem a nagyobb ügyfélhűség révén további forgalmat és utóértékesítéseket biztosít.
A mai világban különösen fontos a pénzügyi kockázatok elleni védelem káresemény esetén –mind a kereskedők, mind az autóvásárlók számára. A CarGarantie garancia- és javításiköltség-biztosításai segítenek a kereskedőknek a javítási költségek csökkentésében, valamint az ügyfelek elégedettségének növelésében – hiszen az infláció és a masszív áremelkedések idején a pénzügyi bizonytalanság elleni védelem az ügyfelek számára is egyre fontosabb.
Partnereinkkel kötött kapcsolataink megerősítik a minőség és az ügyfél-elégedettség iránti elkötelezettségünket. Szívből köszönjük az összes importőr, autószalon és munkatárs bizalmát és együttműködését.”
Budapest, 2024.
- KIS X, NAGY KÜLDETÉS TESZT: BMW X2 SDRIVE 18D - A bajor X modellek (egyik) legkisebbje hozza a nagyok színvonalát, a gyengébb dízelmotorral is energikus, ráadásul nagyon keveset fogyaszt Tovább>
- ENNEK IS VÉGE TESZT: FORD FOCUS ST AZURA EDITION - Sorra írjuk mostanában a búcsú teszteket, a Focus ST a soron következő. Ez a (még) kapható legerősebb és legvidámabb változat a Ford kompaktjából Tovább>
- VISZLÁT, SZÉPFIÚ! TESZT: AUDI S5 CABRIOLET - A kétajtós Audi modellekkel együtt ez a gyönyörű kabrió is eltűnik a márka kínálatából. Búcsúzásként elmeséljük, hogy milyen az élet egy ilyen 354 lovas szépséggel Tovább>
- VISZLÁT TT! TESZT: AUDI TT RS - Befejezték az Audi TT gyártását, így a TT RS-nek is vége. Egy igazán élvezetes sportkocsival lett kevesebb az autósvilág. Az utolsó példányok egyikét vezethettük Tovább>
- ELŐZI A PASSATOT? TESZT: SKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI - Dízelmotorral, összkerékhajtással és Laurin&Klement felszereltséggel próbáltuk ki a Skoda új csúcskombiját, amely kannibalizálhatja a Passat vásárlóközönségét Tovább>
- A LEGNÉPSZERŰBB VW TESZT: VW TIGUAN 2.0 TDI - A márka legnagyobb számban eladott modellje a 3. generációjához ért. 150 lovas dízelmotorral és fronthajtással próbáltuk ki a Tiguan 2.0 TDI-t Tovább>
- A 300 LOVAS MINI TESZT: MINI COUNTRYMAN JCW ALL4 - Teljesen új külsővel robbant be a piacra MINI SUV-ja. Van belőle benzines, dízel és elektromos, és szerencsére a John Cooper Works változat is elérhető – hozzánk is elért Tovább>
- VEZETÉSRE TERMETT TESZT: MAZDA3 E-SKYACTIV X 186 NAGISA - Egyre kisebb motorok, turbófeltöltő, három henger meg ilyesmi? Igen, ez a trend, de nem a Mazdánál… Tovább>
- NAGYÁGYÚK - BENZINNEL ÉS ANÉLKÜL TESZT: AUDI SQ8 és Q8 E-TRON 55 - 500 lóerős V8-as benzinmotor, vagy 400 lovas elektromos hajtás? Mindkettő brutális erővel bír, de a két vezetési élmény nem említhető egy lapon. És van más különbség is… Tovább>
- 460 LÓERŐ HÁTSÓ KERÉKEN TESZT: BMW M2 PERFORMANCE - Háromezer köbcenti turbóval, hat sorba rakott hengerrel, hátsókerék-hajtással, nagyon durva hanggal, pályaautós megjelenéssel Tovább>