fbpx

  • BMW-i8 Roadster AKINEK A PORSCHE NEM ELÉG… BMW i8 Roadster teszt - Akinek a Porsche nem elég az vegyen i8-at! Ahol pedig van ilyen célra 47 millió, ott van 52 is, nagyjából annyiról indul a nyitott változatú BMW i8.
  • ford ecosport EZ MITŐL ILYEN NÉPSZERŰ? TESZT: Ford EcoSport 1.5 TDCi - A LÉNYEG: OK: akkor se zabál, ha nyomod neki, meglepően jó vezetni, a földúttól sem ijed meg, sok extrát kínál és menő. Ami nem OK: oldalra nyílik a csomagtérajtó, csúnya a hangja, sok a kemény műanyag és drága. Mégis veszik, nem is kevesen…
  • lexus nx300 LEXUS VÁSÁRLÓK KEDVENCE TESZT: NX 300H LUXURY - A hajtáslánc pont ugyanaz, mint a hibrid Toyota RAV4 alatt, a karakter viszont egészen más. Az NX megjelenése nem csak divatos és fancy, hanem különcködő is. Vezetési élményben is ilyen különleges?
  • Citroen Spacetourer KÉT CSALÁD AUTÓJA Teszt: Citroen Spacetourer XL BLUEHDI 180 - Citroen Spacetourer XL, hossza 5,3 méter. Nyurgaságából adódóan akkora hely van benne, ami még ebben a műfajban is meglepő, amit teszteltünk kb. 15 millió.
  • citroen-c3-aircross rövid autótesztek FELTŰNŐ Teszt: Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 - Méretéhez képest tágas és kényelmes, formája vidám és divatos. Motorja lehet dízel is, aminek kb. 5 liter a fogyasztása. A forma megítélése szubjektív, a tartalom egyértelmű. Ahogy az ár is: ez itt 7 millió
  • BMW X2 SUV, AMIT ÉLMÉNY VEZETNI TESZT: BMW X2 20d & 25d xDrive M Sport - Kisebb és drágább, mint az X1. A felárért vagányságot és vezetési élményt kapunk pluszba, nem is keveset. A legerősebb dízel gyorsulása 6-ossal kezdődik, de a 20d is kemény – és az M Sport futóművel a rugózás is az
  • Volvo xc40 BEJÖVŐS TESZT: Volvo XC40 D4 AWD - Mindent tud, amit nagytestvére, az XC60, csak eggyel kisebb méretben. Vonzó, divatos, az ára pedig nagyon széles skálán mozoghat, ahogy egy tisztességes prémium modellé. Dízelmotorral, automataváltóval, összkerékhajtással próbáltuk ki a 2018-as Év Autóját
  • Ford Mustang GT A MÉRET SZÁMÍT TESZT: Ford Mustang GT Fastback 5.0 - Megújult a Ford legendás sportkupéja, de a lényeg változatlan: a Mustang továbbra is összetéveszthetetlen, férfias és durva. Ha V8-as…
  • Subaru XV A LÁTSZAT NEM CSAL TESZT: SUBARU XV 2.0 LINEARTRONIC - Nem csak úgy néz ki, mintha tudna terepezni, hanem tud is. Állandó összkerékhajtás és nagy hasmagasság személyautós útfekvéssel ötvözve. Boxer létére unalmas a kétezres benzinmotor, nincs turbó, se bububu hang, fogyasztása pedig csak lakott területen kívül jó
  • Opel Grandland OPELBE ZÁRT PEUGEOT TESZT: OPEL GRANDLAND X 1.2 TURBO - Ha nem tudnám, nem gondolnám, hogy odabent egy Peugeot 3008-as lakik. Mindene megvan ahhoz, hogy Opelnek érezzük, pedig a Grandland X padlólemeze, motorja, váltója és futóműve már francia…

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg.
Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok. Kellemes és a kúton is kedves: 5.5L. Rövidek a sebességfokozatok, de ez jót tesz a terepképességnek. Ár/értékben nincs jobb. Árak: https://www.renaultbudapest.hu/dacia/uj-autok/modellek/uj-duster/
Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/
Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/
SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/
Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.
BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?
Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?
Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/

SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.

BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?

Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?

Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?
  • BMW-i8 Roadster AKINEK A PORSCHE NEM ELÉG… BMW i8 Roadster teszt - Akinek a Porsche nem elég az vegyen i8-at! Ahol pedig van ilyen célra 47 millió, ott van 52 is, nagyjából annyiról indul a nyitott változatú BMW i8.
  • ford ecosport EZ MITŐL ILYEN NÉPSZERŰ? TESZT: Ford EcoSport 1.5 TDCi - A LÉNYEG: OK: akkor se zabál, ha nyomod neki, meglepően jó vezetni, a földúttól sem ijed meg, sok extrát kínál és menő. Ami nem OK: oldalra nyílik a csomagtérajtó, csúnya a hangja, sok a kemény műanyag és drága. Mégis veszik, nem is kevesen…
  • lexus nx300 LEXUS VÁSÁRLÓK KEDVENCE TESZT: NX 300H LUXURY - A hajtáslánc pont ugyanaz, mint a hibrid Toyota RAV4 alatt, a karakter viszont egészen más. Az NX megjelenése nem csak divatos és fancy, hanem különcködő is. Vezetési élményben is ilyen különleges?
  • Citroen Spacetourer KÉT CSALÁD AUTÓJA Teszt: Citroen Spacetourer XL BLUEHDI 180 - Citroen Spacetourer XL, hossza 5,3 méter. Nyurgaságából adódóan akkora hely van benne, ami még ebben a műfajban is meglepő, amit teszteltünk kb. 15 millió.
  • citroen-c3-aircross rövid autótesztek FELTŰNŐ Teszt: Citroen C3 Aircross 1.6 BlueHDi 100 - Méretéhez képest tágas és kényelmes, formája vidám és divatos. Motorja lehet dízel is, aminek kb. 5 liter a fogyasztása. A forma megítélése szubjektív, a tartalom egyértelmű. Ahogy az ár is: ez itt 7 millió
  • BMW X2 SUV, AMIT ÉLMÉNY VEZETNI TESZT: BMW X2 20d & 25d xDrive M Sport - Kisebb és drágább, mint az X1. A felárért vagányságot és vezetési élményt kapunk pluszba, nem is keveset. A legerősebb dízel gyorsulása 6-ossal kezdődik, de a 20d is kemény – és az M Sport futóművel a rugózás is az
  • Volvo xc40 BEJÖVŐS TESZT: Volvo XC40 D4 AWD - Mindent tud, amit nagytestvére, az XC60, csak eggyel kisebb méretben. Vonzó, divatos, az ára pedig nagyon széles skálán mozoghat, ahogy egy tisztességes prémium modellé. Dízelmotorral, automataváltóval, összkerékhajtással próbáltuk ki a 2018-as Év Autóját
  • Ford Mustang GT A MÉRET SZÁMÍT TESZT: Ford Mustang GT Fastback 5.0 - Megújult a Ford legendás sportkupéja, de a lényeg változatlan: a Mustang továbbra is összetéveszthetetlen, férfias és durva. Ha V8-as…
  • Subaru XV A LÁTSZAT NEM CSAL TESZT: SUBARU XV 2.0 LINEARTRONIC - Nem csak úgy néz ki, mintha tudna terepezni, hanem tud is. Állandó összkerékhajtás és nagy hasmagasság személyautós útfekvéssel ötvözve. Boxer létére unalmas a kétezres benzinmotor, nincs turbó, se bububu hang, fogyasztása pedig csak lakott területen kívül jó
  • Opel Grandland OPELBE ZÁRT PEUGEOT TESZT: OPEL GRANDLAND X 1.2 TURBO - Ha nem tudnám, nem gondolnám, hogy odabent egy Peugeot 3008-as lakik. Mindene megvan ahhoz, hogy Opelnek érezzük, pedig a Grandland X padlólemeze, motorja, váltója és futóműve már francia…