fbpx

  • Volvo V60 T6 ÜGYESEN TITKOLJA TESZT: VOLVO V60 T6 AWD- Íme, a ma kapható legszebb Volvo. Tökéletes arányok, sportosan elegáns idomok. Maga a megtestesült biztonság, egy tehetős és felelősségteljes családapa autója. Eszedbe nem jutna, hogy valójában egy 310 lovas aszfaltbetyár… Tovább>>
  • Kia Stinger teszt KIA MÉG NEM VOLT ILYEN DÖGÖS Kia Stinger 2.0 T-GDi teszt- Egyedi és bátor. Aszfaltbetyárnak néz ki, és az is. A GT-Line felszereltségből szinte csak a nagy felnik és tárcsák hiányoznak, de pont ezektől néz ki sokkal jobban a csúcskivitel. Viszont ez is megy, mint az állat, a fogyasztása viszont akkor is indokolatlanul magas. Tovább>>
  • Lexus LC500 500, ’H’ NÉLKÜL... Lexus LC500 TESZT- …, azaz ötezer köbcentis V8-as! Nem hibrid, nem turbós, hanem rendes szívómotor. Kis gázzal csöndes, jólfésült úri fiú, nagy gázzal előjön belőle az állat meg a 477 lóerő. Gyorsulása gyomorszorító, a hangja gyönyörű, a futóműve csoda, a dizájnra pedig nincsenek szavak. Tovább>>
  • Mazda6 teszt A JÓT MÉG JOBBAN MAZDA6 TESZT- Vezetni még mindig nagyon jó, minőségben tovább fejlődött a faceliftes Mazda6-os. 11 millióért mindent ikszelhetünk, a csúcsbenzinest is, de azt csak automatával adják, ami viszont elég langyos. A dízel manuálissal is kérhető, de az optimum a kétezres benzines… Tovább>>
  • Ford Focus TDCI AZ AUTOMATÁT ELENGEDNÉM TESZT: Ford Focus 1.5 TDCI A8- Nem az új 8 fokozatú váltó a legszerethetőbb az új Focusban. Hanem az, ami korábban is: futómű, kormányzás, vezetési élmény. Immár helykínálatban is erős, de csomagtérben nem (csak a kombi). A vezetéssegédek nagyon jók, sok az értékes opció, de az ára csípős... Tovább>>
  • BMW 2 Active Toure NEM IS OLYAN, MINT EGY BMW TESZT: BMW 220i Active Tourer- Ha családi autót akarsz, akkor van családibb. Kevesebbért. Ha BMW-t, akkor van BMW-bb – ugyanennyiért. És ha egy menő családi BMW-t? Olyan is van, de nem ez lesz az. Az viszont vitán felül áll, hogy nincs még egy ilyen sportosan vezethető egyterű… Tovább>>
  • Citroen C4 Cactus MÁS LETT. JOBB IS? TESZT: Citroen C4 Cactus Puretech- Már nem olyan hóbortos. Komolyabb kiállású lett a Cactus, az ajtókról eltűntek a légbuborékos műanyagbetétek, belül viszont maradt minden kopogós. Az utastér tágas, kényelmes az új futómű és az ülések is, jól húz az 1,2-es turbó (amely immár az alapmotor). Tovább>>
  • Toyota Land Cruiser JABBA GURUL TESZT: TOYOTA LAND CRUISER- Nem divatterepjáró, hanem igazi. Kanyarodni nem szeret, épített úton komótos tempót követel, cserébe csapathatunk ugyanannyival földúton is. 2,4 tonna, átmegy mindenen, futóműve és hajtásrendszere igazi off-road csemege. Kényelemből ötös, dizájnból nem, motorból erősebb kéne. Tovább>>
  • Honda Civic 1.6 i-DTEC KELL EBBE DÍZEL? Honda Civic 1.6 I-DTEC Executive teszt- Amint a CR-V-ből eltüntették, a Civic-be beletették az 1,6-os dízelmotort. Saját műfajában remek darab, de ehhez az autóhoz a benzines passzol. Ráadásul van is hozzá olyan, aminél nem kell jobb: az 1,5-ös turbó Tovább>>
  • BMW-i8 Roadster teszt AKINEK A PORSCHE NEM ELÉG… BMW i8 Roadster teszt- Akinek a Porsche nem elég menő, az vegyen i8-at! Ahol pedig van ilyen célra 47 millió, ott van 52 is, nagyjából annyiról indul a nyitott változatú BMW i8. Tovább>>

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg.
Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok. Kellemes és a kúton is kedves: 5.5L. Rövidek a sebességfokozatok, de ez jót tesz a terepképességnek. Ár/értékben nincs jobb. Árak: https://www.renaultbudapest.hu/dacia/uj-autok/modellek/uj-duster/
Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/
Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/
SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/
Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.
BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?
Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?
Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/

SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.

BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?

Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?

Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?
  • Volvo V60 T6 ÜGYESEN TITKOLJA TESZT: VOLVO V60 T6 AWD- Íme, a ma kapható legszebb Volvo. Tökéletes arányok, sportosan elegáns idomok. Maga a megtestesült biztonság, egy tehetős és felelősségteljes családapa autója. Eszedbe nem jutna, hogy valójában egy 310 lovas aszfaltbetyár… Tovább>>
  • Kia Stinger teszt KIA MÉG NEM VOLT ILYEN DÖGÖS Kia Stinger 2.0 T-GDi teszt- Egyedi és bátor. Aszfaltbetyárnak néz ki, és az is. A GT-Line felszereltségből szinte csak a nagy felnik és tárcsák hiányoznak, de pont ezektől néz ki sokkal jobban a csúcskivitel. Viszont ez is megy, mint az állat, a fogyasztása viszont akkor is indokolatlanul magas. Tovább>>
  • Lexus LC500 500, ’H’ NÉLKÜL... Lexus LC500 TESZT- …, azaz ötezer köbcentis V8-as! Nem hibrid, nem turbós, hanem rendes szívómotor. Kis gázzal csöndes, jólfésült úri fiú, nagy gázzal előjön belőle az állat meg a 477 lóerő. Gyorsulása gyomorszorító, a hangja gyönyörű, a futóműve csoda, a dizájnra pedig nincsenek szavak. Tovább>>
  • Mazda6 teszt A JÓT MÉG JOBBAN MAZDA6 TESZT- Vezetni még mindig nagyon jó, minőségben tovább fejlődött a faceliftes Mazda6-os. 11 millióért mindent ikszelhetünk, a csúcsbenzinest is, de azt csak automatával adják, ami viszont elég langyos. A dízel manuálissal is kérhető, de az optimum a kétezres benzines… Tovább>>
  • Ford Focus TDCI AZ AUTOMATÁT ELENGEDNÉM TESZT: Ford Focus 1.5 TDCI A8- Nem az új 8 fokozatú váltó a legszerethetőbb az új Focusban. Hanem az, ami korábban is: futómű, kormányzás, vezetési élmény. Immár helykínálatban is erős, de csomagtérben nem (csak a kombi). A vezetéssegédek nagyon jók, sok az értékes opció, de az ára csípős... Tovább>>
  • BMW 2 Active Toure NEM IS OLYAN, MINT EGY BMW TESZT: BMW 220i Active Tourer- Ha családi autót akarsz, akkor van családibb. Kevesebbért. Ha BMW-t, akkor van BMW-bb – ugyanennyiért. És ha egy menő családi BMW-t? Olyan is van, de nem ez lesz az. Az viszont vitán felül áll, hogy nincs még egy ilyen sportosan vezethető egyterű… Tovább>>
  • Citroen C4 Cactus MÁS LETT. JOBB IS? TESZT: Citroen C4 Cactus Puretech- Már nem olyan hóbortos. Komolyabb kiállású lett a Cactus, az ajtókról eltűntek a légbuborékos műanyagbetétek, belül viszont maradt minden kopogós. Az utastér tágas, kényelmes az új futómű és az ülések is, jól húz az 1,2-es turbó (amely immár az alapmotor). Tovább>>
  • Toyota Land Cruiser JABBA GURUL TESZT: TOYOTA LAND CRUISER- Nem divatterepjáró, hanem igazi. Kanyarodni nem szeret, épített úton komótos tempót követel, cserébe csapathatunk ugyanannyival földúton is. 2,4 tonna, átmegy mindenen, futóműve és hajtásrendszere igazi off-road csemege. Kényelemből ötös, dizájnból nem, motorból erősebb kéne. Tovább>>
  • Honda Civic 1.6 i-DTEC KELL EBBE DÍZEL? Honda Civic 1.6 I-DTEC Executive teszt- Amint a CR-V-ből eltüntették, a Civic-be beletették az 1,6-os dízelmotort. Saját műfajában remek darab, de ehhez az autóhoz a benzines passzol. Ráadásul van is hozzá olyan, aminél nem kell jobb: az 1,5-ös turbó Tovább>>
  • BMW-i8 Roadster teszt AKINEK A PORSCHE NEM ELÉG… BMW i8 Roadster teszt- Akinek a Porsche nem elég menő, az vegyen i8-at! Ahol pedig van ilyen célra 47 millió, ott van 52 is, nagyjából annyiról indul a nyitott változatú BMW i8. Tovább>>