fbpx

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével! Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok….

Közzétette: SportVerda – 2018. május 9., szerda

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt…

Közzétette: SportVerda – 2018. március 7., szerda

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló…

Közzétette: SportVerda – 2018. január 31., szerda

SsangYong Rexton
– TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8…

Közzétette: SportVerda – 2017. december 27., szerda

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
– OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor…

Közzétette: SportVerda – 2017. november 18., szombat

BMW M3 (Competition)
– Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor,…

Közzétette: SportVerda – 2017. október 23., hétfő

Abarth 124 Spider
– Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy,…

Közzétette: SportVerda – 2017. szeptember 11., hétfő

Citroën C-Elysée
– Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam…

Közzétette: SportVerda – 2017. szeptember 5., kedd

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
– OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere….

Közzétette: SportVerda – 2017. augusztus 21., hétfő

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
– OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes,…

Közzétette: SportVerda – 2017. augusztus 7., hétfő

  • ds 7 ÚJ FIÚ AZ ELITBEN TESZT: DS 7 CROSSBACK BLUEHDI 180 - Nem kis feladat elé állítják a DS első önálló modelljét: egyenesen a nagyméretű, prémium SUV-k közé küldik harcba. És úgy tűnik, hogy meg is oldja, igaz, ebben a ligában csak az itt tesztelt kivitelben van esélye a sikerre Tovább>>
  • Peugeot 508 GT Line ERŐS VÁLTÁS TESZT: PEUGEOT 508 2.0 BLUEHDI - Formatervben sokkal vagányabb és feltűnőbb lett elődjénél, izgalmas a belső dizájn, és a kivitelezés is igényes. A kiemelkedő helykínálat és a praktikum nem az erőssége, de az nem is a szedánok feladata, hanem a tömpe orrú SUV-oké, az érzéki csábítás pedig megmarad szép autóknak. Tovább>>
  • BMW 320D VESZÉLYES AZ 5-ÖSRE TESZT: BMW 320d xDrive - A vezetőnek élményt, az utasoknak kényelmet, a szemlélőknek szívdöglesztő megjelenést ad az új 3-as BMW. Ahogy eddig is, csak most sokkal profibban. Akkorát szól ma a 3-as, mint nemrég az 5-ös, és már a kétliteres dízellel is piszkosul megy, miközben a fogyasztása is kedvező –… Tovább>>
  • Mazda3 G122 JÓ, CSAK A RÉGI LEGYORSULJA TESZT: MAZDA3 G122 - Formatervben sikerült felülmúlni az elődöt, vezetési élményben viszont inkább szinten tartásról beszélnék. Már nem gyorsul parádésan az alapmotorral, és a futómű is változott, de a bal egyen ülve így is van mitől mosolyogni – na meg a benzinkúton is… Tovább>>
  • Volvo S60 T5 A SZIMPATIKUS DRÁGA AUTÓ TESZT: VOLVO S60 T5 R-DESIGN - 6,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, mégsem olyan izgalmas, mint egy régi S60 T5-ös. Viszont sokkal jobb és nagyobb is, öltözéke pedig kifinomultságra és profizmusra vall: kevélység nélkül feltűnő és gyönyörű. Jó, de biztos ez is van vagy 20 millió – gondolnád jogosan, de… Tovább>>
  • Ford Focus Vignale A SPORTOS VAGY A PUCCOS? TESZT: FORD FOCUS ST-LINE ÉS VIGNALE - Nem vitás, hogy a Focus egyik legerősebb ütőlapja továbbra is az átlag feletti vezetési élmény. Az ST-Line csomag rátesz erre még egy lapáttal, itt még az 1,5-ös dízellel is mosolygós a bal egy. Hát még milyen vidám lenne a kétliteressel, ami a kombi Vignale-ban bizonyította… Tovább>>
  • Mini Clubman Cooper S 200 LÓ HAT AJTÓVAL TESZT: MINI CLUBMAN COOPER S - Kétliteres turbómotorral próbáltuk ki a legfurcsább Minit. Helykínálata alapján családi autónak is jó, miközben vezetni sem hétköznapi élmény, de még jobb lenne manuális váltóval. Ráadásul úgy közel 700 ezerrel csökkenne a 14,2 milliós végösszeg… Tovább>>
  • Honda CR-V A HIBRID VAGY A KIS TURBÓS? TESZT: HONDA CR-V - Ez a két alternatíva kínálkozik, dízellel ugyanis nem gyártják az ötödik generációs CR-V-t. Vajon fogyasztásban felveszi a versenyt a hibrid a dízellel? És ez is béget, mint a többi? Na és az 1,5-ös turbó itt is olyan szerethető, mint a Civic-ben? Tovább>>
  • Mercedes-Benz A200 BELSEJÉVEL CSÁBÍT TESZT: MERCEDES-BENZ A200 7G-DCT - Óriási kijelzők gyönyörű grafikával, fejlett hangvezérlés, szép hangulatvilágítás, csodás formák, igényes anyagok és rengeteg extra. Sok vevőt meg lehet ezzel nyerni manapság. De nyerő az automataváltó is? Na és milyen motort bújtatnak manapság a 200-as jelzés mögé? Tovább>>
  • Nissan Leaf HOGY VAN EZ AZ EGYPEDÁLOS VEZETÉS? TESZT: NISSAN LEAF 40 KWH - Kényelmes, könnyen megszokható, vagy idegesítő? Egyáltalán egy pedál van benne vagy kettő? Amúgy mennyit megy el egy töltéssel? És elég nagy? Elmondjuk… Tovább>>
  • ds 7 ÚJ FIÚ AZ ELITBEN TESZT: DS 7 CROSSBACK BLUEHDI 180 - Nem kis feladat elé állítják a DS első önálló modelljét: egyenesen a nagyméretű, prémium SUV-k közé küldik harcba. És úgy tűnik, hogy meg is oldja, igaz, ebben a ligában csak az itt tesztelt kivitelben van esélye a sikerre Tovább>>
  • Peugeot 508 GT Line ERŐS VÁLTÁS TESZT: PEUGEOT 508 2.0 BLUEHDI - Formatervben sokkal vagányabb és feltűnőbb lett elődjénél, izgalmas a belső dizájn, és a kivitelezés is igényes. A kiemelkedő helykínálat és a praktikum nem az erőssége, de az nem is a szedánok feladata, hanem a tömpe orrú SUV-oké, az érzéki csábítás pedig megmarad szép autóknak. Tovább>>
  • BMW 320D VESZÉLYES AZ 5-ÖSRE TESZT: BMW 320d xDrive - A vezetőnek élményt, az utasoknak kényelmet, a szemlélőknek szívdöglesztő megjelenést ad az új 3-as BMW. Ahogy eddig is, csak most sokkal profibban. Akkorát szól ma a 3-as, mint nemrég az 5-ös, és már a kétliteres dízellel is piszkosul megy, miközben a fogyasztása is kedvező –… Tovább>>
  • Mazda3 G122 JÓ, CSAK A RÉGI LEGYORSULJA TESZT: MAZDA3 G122 - Formatervben sikerült felülmúlni az elődöt, vezetési élményben viszont inkább szinten tartásról beszélnék. Már nem gyorsul parádésan az alapmotorral, és a futómű is változott, de a bal egyen ülve így is van mitől mosolyogni – na meg a benzinkúton is… Tovább>>
  • Volvo S60 T5 A SZIMPATIKUS DRÁGA AUTÓ TESZT: VOLVO S60 T5 R-DESIGN - 6,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, mégsem olyan izgalmas, mint egy régi S60 T5-ös. Viszont sokkal jobb és nagyobb is, öltözéke pedig kifinomultságra és profizmusra vall: kevélység nélkül feltűnő és gyönyörű. Jó, de biztos ez is van vagy 20 millió – gondolnád jogosan, de… Tovább>>
  • Ford Focus Vignale A SPORTOS VAGY A PUCCOS? TESZT: FORD FOCUS ST-LINE ÉS VIGNALE - Nem vitás, hogy a Focus egyik legerősebb ütőlapja továbbra is az átlag feletti vezetési élmény. Az ST-Line csomag rátesz erre még egy lapáttal, itt még az 1,5-ös dízellel is mosolygós a bal egy. Hát még milyen vidám lenne a kétliteressel, ami a kombi Vignale-ban bizonyította… Tovább>>
  • Mini Clubman Cooper S 200 LÓ HAT AJTÓVAL TESZT: MINI CLUBMAN COOPER S - Kétliteres turbómotorral próbáltuk ki a legfurcsább Minit. Helykínálata alapján családi autónak is jó, miközben vezetni sem hétköznapi élmény, de még jobb lenne manuális váltóval. Ráadásul úgy közel 700 ezerrel csökkenne a 14,2 milliós végösszeg… Tovább>>
  • Honda CR-V A HIBRID VAGY A KIS TURBÓS? TESZT: HONDA CR-V - Ez a két alternatíva kínálkozik, dízellel ugyanis nem gyártják az ötödik generációs CR-V-t. Vajon fogyasztásban felveszi a versenyt a hibrid a dízellel? És ez is béget, mint a többi? Na és az 1,5-ös turbó itt is olyan szerethető, mint a Civic-ben? Tovább>>
  • Mercedes-Benz A200 BELSEJÉVEL CSÁBÍT TESZT: MERCEDES-BENZ A200 7G-DCT - Óriási kijelzők gyönyörű grafikával, fejlett hangvezérlés, szép hangulatvilágítás, csodás formák, igényes anyagok és rengeteg extra. Sok vevőt meg lehet ezzel nyerni manapság. De nyerő az automataváltó is? Na és milyen motort bújtatnak manapság a 200-as jelzés mögé? Tovább>>
  • Nissan Leaf HOGY VAN EZ AZ EGYPEDÁLOS VEZETÉS? TESZT: NISSAN LEAF 40 KWH - Kényelmes, könnyen megszokható, vagy idegesítő? Egyáltalán egy pedál van benne vagy kettő? Amúgy mennyit megy el egy töltéssel? És elég nagy? Elmondjuk… Tovább>>

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével! Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok….

Közzétette: SportVerda – 2018. május 9., szerda

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt…

Közzétette: SportVerda – 2018. március 7., szerda

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló…

Közzétette: SportVerda – 2018. január 31., szerda

SsangYong Rexton
– TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8…

Közzétette: SportVerda – 2017. december 27., szerda

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
– OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor…

Közzétette: SportVerda – 2017. november 18., szombat

BMW M3 (Competition)
– Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor,…

Közzétette: SportVerda – 2017. október 23., hétfő

Abarth 124 Spider
– Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy,…

Közzétette: SportVerda – 2017. szeptember 11., hétfő

Citroën C-Elysée
– Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam…

Közzétette: SportVerda – 2017. szeptember 5., kedd

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
– OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere….

Közzétette: SportVerda – 2017. augusztus 21., hétfő

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
– OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes,…

Közzétette: SportVerda – 2017. augusztus 7., hétfő

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével. Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

Abarth 124 Spider

BMW M3

Citroën C-Elysée

Dacia Duster 1.5d 4X4

Mustang Cabrio

Opel Grandland X

Opel Mokka X

Renault Megane GT

SsangYong Rexton

Toyota C-HR Hybrid

  • ds 7 ÚJ FIÚ AZ ELITBEN TESZT: DS 7 CROSSBACK BLUEHDI 180 - Nem kis feladat elé állítják a DS első önálló modelljét: egyenesen a nagyméretű, prémium SUV-k közé küldik harcba. És úgy tűnik, hogy meg is oldja, igaz, ebben a ligában csak az itt tesztelt kivitelben van esélye a sikerre Tovább>>
  • Peugeot 508 GT Line ERŐS VÁLTÁS TESZT: PEUGEOT 508 2.0 BLUEHDI - Formatervben sokkal vagányabb és feltűnőbb lett elődjénél, izgalmas a belső dizájn, és a kivitelezés is igényes. A kiemelkedő helykínálat és a praktikum nem az erőssége, de az nem is a szedánok feladata, hanem a tömpe orrú SUV-oké, az érzéki csábítás pedig megmarad szép autóknak. Tovább>>
  • BMW 320D VESZÉLYES AZ 5-ÖSRE TESZT: BMW 320d xDrive - A vezetőnek élményt, az utasoknak kényelmet, a szemlélőknek szívdöglesztő megjelenést ad az új 3-as BMW. Ahogy eddig is, csak most sokkal profibban. Akkorát szól ma a 3-as, mint nemrég az 5-ös, és már a kétliteres dízellel is piszkosul megy, miközben a fogyasztása is kedvező –… Tovább>>
  • Mazda3 G122 JÓ, CSAK A RÉGI LEGYORSULJA TESZT: MAZDA3 G122 - Formatervben sikerült felülmúlni az elődöt, vezetési élményben viszont inkább szinten tartásról beszélnék. Már nem gyorsul parádésan az alapmotorral, és a futómű is változott, de a bal egyen ülve így is van mitől mosolyogni – na meg a benzinkúton is… Tovább>>
  • Volvo S60 T5 A SZIMPATIKUS DRÁGA AUTÓ TESZT: VOLVO S60 T5 R-DESIGN - 6,5 másodperc alatt gyorsul 100-ra, mégsem olyan izgalmas, mint egy régi S60 T5-ös. Viszont sokkal jobb és nagyobb is, öltözéke pedig kifinomultságra és profizmusra vall: kevélység nélkül feltűnő és gyönyörű. Jó, de biztos ez is van vagy 20 millió – gondolnád jogosan, de… Tovább>>
  • Ford Focus Vignale A SPORTOS VAGY A PUCCOS? TESZT: FORD FOCUS ST-LINE ÉS VIGNALE - Nem vitás, hogy a Focus egyik legerősebb ütőlapja továbbra is az átlag feletti vezetési élmény. Az ST-Line csomag rátesz erre még egy lapáttal, itt még az 1,5-ös dízellel is mosolygós a bal egy. Hát még milyen vidám lenne a kétliteressel, ami a kombi Vignale-ban bizonyította… Tovább>>
  • Mini Clubman Cooper S 200 LÓ HAT AJTÓVAL TESZT: MINI CLUBMAN COOPER S - Kétliteres turbómotorral próbáltuk ki a legfurcsább Minit. Helykínálata alapján családi autónak is jó, miközben vezetni sem hétköznapi élmény, de még jobb lenne manuális váltóval. Ráadásul úgy közel 700 ezerrel csökkenne a 14,2 milliós végösszeg… Tovább>>
  • Honda CR-V A HIBRID VAGY A KIS TURBÓS? TESZT: HONDA CR-V - Ez a két alternatíva kínálkozik, dízellel ugyanis nem gyártják az ötödik generációs CR-V-t. Vajon fogyasztásban felveszi a versenyt a hibrid a dízellel? És ez is béget, mint a többi? Na és az 1,5-ös turbó itt is olyan szerethető, mint a Civic-ben? Tovább>>
  • Mercedes-Benz A200 BELSEJÉVEL CSÁBÍT TESZT: MERCEDES-BENZ A200 7G-DCT - Óriási kijelzők gyönyörű grafikával, fejlett hangvezérlés, szép hangulatvilágítás, csodás formák, igényes anyagok és rengeteg extra. Sok vevőt meg lehet ezzel nyerni manapság. De nyerő az automataváltó is? Na és milyen motort bújtatnak manapság a 200-as jelzés mögé? Tovább>>
  • Nissan Leaf HOGY VAN EZ AZ EGYPEDÁLOS VEZETÉS? TESZT: NISSAN LEAF 40 KWH - Kényelmes, könnyen megszokható, vagy idegesítő? Egyáltalán egy pedál van benne vagy kettő? Amúgy mennyit megy el egy töltéssel? És elég nagy? Elmondjuk… Tovább>>