fbpx

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével! Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

  • VW Golf KÜLÖNBÖZNI TUDNI KELL TESZT: VW GOLF & SEAT LEON - Sportos és vagány kivitel a temperamentumos arcoknak, konzervatív változat a tartózkodóbb karakterűeknek. Íme, az autóipar egyik legprofibb öltöztetése, ahol a különböző lemezruhák alatt ugyanaz lapul. Vagy nem teljesen ugyanaz? Tovább>>
  • Opel Grandland X Hybrid NEM GONDOLNÁD TESZT: OPEL GRANDLAND X HYBRID4 - Fekete motorháztető jelzi, hogy a legerősebb Opel Grandland X-szel van dolgunk: kereken 300 lóerő rejtőzik a zöld rendszámos családi autóban. Keményen sprinter, vagy extrém takarékos jószág, vagy a kettő keveréke – a vezetőtől függ, melyik arcát mutatja Tovább>>
  • Nissan Juke CSÓK A BÉKAKIRÁLYFINAK TESZT: NISSAN JUKE - Az új  Nissan Juke kívülről szebb lett, és a belső értékek terén is fejlődött. Ott a legnagyobb az előrelépés, ahol az előd a leggyengébb volt: helykínálat, csomagtartó, beltéri anyagok. Automataváltóval és gazdag felszereltséggel próbáltuk ki az új modellt Tovább>>
  • VW Passat Variant HOZZA, AMIT KELL TESZT: VW PASSAT VARIANT TDI DSG - De az nem kevés. Mert ami hosszú távon bizonyít, abban megbízunk, de sokat is várunk tőle. A Passat pont ilyen. Dízelmotorral, kombi karosszériával, gazdagon felszerelve próbáltuk ki. Tovább>>
  • Insignia GSi HA INSIGNIA, AKKOR GSI TESZT: OPEL INSIGNIA GSi - Egy diszkrét optikai tuning, 20 colos felnik, és máris egészen vadító az Insignia megjelenése – pláne ebben a színben. De a GSi csomag több, mint egy profi smink, sokat tud a csúcskivitelű családi Opel, de drága is Tovább>>
  • Ford Mustang GT V8 5 LITER? AZ JÓ! TESZT: FORD MUSTANG GT 5.0 V8 - 5 liter, az jó, pláne, ha nem a fogyasztásról, hanem a lökettérfogatról beszélünk. Mert akkor lovak is vannak bőséggel, meg hengerből is legalább nyolc, úgy pedig a hangélmény is különleges, hát még a vezetési. Na és a fogyasztási? Tovább>>
  • Skoda Octavia Combi 15 TSI ILYEN EGY CSALÁDI AUTÓ TESZT: SKODA OCTAVIA COMBI 1.5 TSI - Státusszimbólum, önkifejezés, egyedi stílus, kitűnés a tömegből – ha ezek is eszedbe jutnak az autóválasztásnál, akkor a Skoda Octaviát nem neked találták ki. De ha egy igazán jó családi autót szeretnél, akkor ki kell próbálni – az 1.5 TSI-vel Tovább>>
  • Mazda CX-5 G194 HA NEM KELL A TURBÓS MEG A HIBRID TESZT: MAZDA CX-5 G194 AWD - Hivalkodás nélkül, egyszerűen „csak” jónak lenni a közepes SUV-k versenyében… - nem egy rámenős stratégia. Mégis működik. Ráadásul nem hibrid, nem dízel és nem is agyonturbózott törpemotorral, hanem rendes benzinessel Tovább>>
  • Volvo XC60 T8 Polestar A VÉGLETEK VOLVÓJA TESZT: VOLVO XC60 T8 POLESTAR ENGINEERED - Egyszer száguldó ágyúgolyó, máskor némán suhanó jófiú, illetve a kettő között bármi. 405 lóerő, gyári tuning, luxus, elegancia, összkerék, tölthetőség és zöld rendszám. Íme a legerősebb Volvo! Tovább>>
  • Mazda MX-5 RF G184 KEMÉNYEBBEN TESZT: MAZDA MX-5 RF G184 - Az ortodox MX-5 hívők számára szentségtörés, objektíven szemlélve viszont teljesen kézenfekvő, hogy keménytetős változatban is gyártják a Mazda legendás roadsterét. A legerősebb változatot hoztuk el belőle Tovább>>
  • VW Golf KÜLÖNBÖZNI TUDNI KELL TESZT: VW GOLF & SEAT LEON - Sportos és vagány kivitel a temperamentumos arcoknak, konzervatív változat a tartózkodóbb karakterűeknek. Íme, az autóipar egyik legprofibb öltöztetése, ahol a különböző lemezruhák alatt ugyanaz lapul. Vagy nem teljesen ugyanaz? Tovább>>
  • Opel Grandland X Hybrid NEM GONDOLNÁD TESZT: OPEL GRANDLAND X HYBRID4 - Fekete motorháztető jelzi, hogy a legerősebb Opel Grandland X-szel van dolgunk: kereken 300 lóerő rejtőzik a zöld rendszámos családi autóban. Keményen sprinter, vagy extrém takarékos jószág, vagy a kettő keveréke – a vezetőtől függ, melyik arcát mutatja Tovább>>
  • Nissan Juke CSÓK A BÉKAKIRÁLYFINAK TESZT: NISSAN JUKE - Az új  Nissan Juke kívülről szebb lett, és a belső értékek terén is fejlődött. Ott a legnagyobb az előrelépés, ahol az előd a leggyengébb volt: helykínálat, csomagtartó, beltéri anyagok. Automataváltóval és gazdag felszereltséggel próbáltuk ki az új modellt Tovább>>
  • VW Passat Variant HOZZA, AMIT KELL TESZT: VW PASSAT VARIANT TDI DSG - De az nem kevés. Mert ami hosszú távon bizonyít, abban megbízunk, de sokat is várunk tőle. A Passat pont ilyen. Dízelmotorral, kombi karosszériával, gazdagon felszerelve próbáltuk ki. Tovább>>
  • Insignia GSi HA INSIGNIA, AKKOR GSI TESZT: OPEL INSIGNIA GSi - Egy diszkrét optikai tuning, 20 colos felnik, és máris egészen vadító az Insignia megjelenése – pláne ebben a színben. De a GSi csomag több, mint egy profi smink, sokat tud a csúcskivitelű családi Opel, de drága is Tovább>>
  • Ford Mustang GT V8 5 LITER? AZ JÓ! TESZT: FORD MUSTANG GT 5.0 V8 - 5 liter, az jó, pláne, ha nem a fogyasztásról, hanem a lökettérfogatról beszélünk. Mert akkor lovak is vannak bőséggel, meg hengerből is legalább nyolc, úgy pedig a hangélmény is különleges, hát még a vezetési. Na és a fogyasztási? Tovább>>
  • Skoda Octavia Combi 15 TSI ILYEN EGY CSALÁDI AUTÓ TESZT: SKODA OCTAVIA COMBI 1.5 TSI - Státusszimbólum, önkifejezés, egyedi stílus, kitűnés a tömegből – ha ezek is eszedbe jutnak az autóválasztásnál, akkor a Skoda Octaviát nem neked találták ki. De ha egy igazán jó családi autót szeretnél, akkor ki kell próbálni – az 1.5 TSI-vel Tovább>>
  • Mazda CX-5 G194 HA NEM KELL A TURBÓS MEG A HIBRID TESZT: MAZDA CX-5 G194 AWD - Hivalkodás nélkül, egyszerűen „csak” jónak lenni a közepes SUV-k versenyében… - nem egy rámenős stratégia. Mégis működik. Ráadásul nem hibrid, nem dízel és nem is agyonturbózott törpemotorral, hanem rendes benzinessel Tovább>>
  • Volvo XC60 T8 Polestar A VÉGLETEK VOLVÓJA TESZT: VOLVO XC60 T8 POLESTAR ENGINEERED - Egyszer száguldó ágyúgolyó, máskor némán suhanó jófiú, illetve a kettő között bármi. 405 lóerő, gyári tuning, luxus, elegancia, összkerék, tölthetőség és zöld rendszám. Íme a legerősebb Volvo! Tovább>>
  • Mazda MX-5 RF G184 KEMÉNYEBBEN TESZT: MAZDA MX-5 RF G184 - Az ortodox MX-5 hívők számára szentségtörés, objektíven szemlélve viszont teljesen kézenfekvő, hogy keménytetős változatban is gyártják a Mazda legendás roadsterét. A legerősebb változatot hoztuk el belőle Tovább>>

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével! Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével. Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂

Dr. Tordai István

Abarth 124 Spider

BMW M3

Citroën C-Elysée

Dacia Duster 1.5d 4X4

Mustang Cabrio

Opel Grandland X

Opel Mokka X

Peugeot 2008

Renault Megane GT

SsangYong Rexton

Toyota C-HR Hybrid

  • VW Golf KÜLÖNBÖZNI TUDNI KELL TESZT: VW GOLF & SEAT LEON - Sportos és vagány kivitel a temperamentumos arcoknak, konzervatív változat a tartózkodóbb karakterűeknek. Íme, az autóipar egyik legprofibb öltöztetése, ahol a különböző lemezruhák alatt ugyanaz lapul. Vagy nem teljesen ugyanaz? Tovább>>
  • Opel Grandland X Hybrid NEM GONDOLNÁD TESZT: OPEL GRANDLAND X HYBRID4 - Fekete motorháztető jelzi, hogy a legerősebb Opel Grandland X-szel van dolgunk: kereken 300 lóerő rejtőzik a zöld rendszámos családi autóban. Keményen sprinter, vagy extrém takarékos jószág, vagy a kettő keveréke – a vezetőtől függ, melyik arcát mutatja Tovább>>
  • Nissan Juke CSÓK A BÉKAKIRÁLYFINAK TESZT: NISSAN JUKE - Az új  Nissan Juke kívülről szebb lett, és a belső értékek terén is fejlődött. Ott a legnagyobb az előrelépés, ahol az előd a leggyengébb volt: helykínálat, csomagtartó, beltéri anyagok. Automataváltóval és gazdag felszereltséggel próbáltuk ki az új modellt Tovább>>
  • VW Passat Variant HOZZA, AMIT KELL TESZT: VW PASSAT VARIANT TDI DSG - De az nem kevés. Mert ami hosszú távon bizonyít, abban megbízunk, de sokat is várunk tőle. A Passat pont ilyen. Dízelmotorral, kombi karosszériával, gazdagon felszerelve próbáltuk ki. Tovább>>
  • Insignia GSi HA INSIGNIA, AKKOR GSI TESZT: OPEL INSIGNIA GSi - Egy diszkrét optikai tuning, 20 colos felnik, és máris egészen vadító az Insignia megjelenése – pláne ebben a színben. De a GSi csomag több, mint egy profi smink, sokat tud a csúcskivitelű családi Opel, de drága is Tovább>>
  • Ford Mustang GT V8 5 LITER? AZ JÓ! TESZT: FORD MUSTANG GT 5.0 V8 - 5 liter, az jó, pláne, ha nem a fogyasztásról, hanem a lökettérfogatról beszélünk. Mert akkor lovak is vannak bőséggel, meg hengerből is legalább nyolc, úgy pedig a hangélmény is különleges, hát még a vezetési. Na és a fogyasztási? Tovább>>
  • Skoda Octavia Combi 15 TSI ILYEN EGY CSALÁDI AUTÓ TESZT: SKODA OCTAVIA COMBI 1.5 TSI - Státusszimbólum, önkifejezés, egyedi stílus, kitűnés a tömegből – ha ezek is eszedbe jutnak az autóválasztásnál, akkor a Skoda Octaviát nem neked találták ki. De ha egy igazán jó családi autót szeretnél, akkor ki kell próbálni – az 1.5 TSI-vel Tovább>>
  • Mazda CX-5 G194 HA NEM KELL A TURBÓS MEG A HIBRID TESZT: MAZDA CX-5 G194 AWD - Hivalkodás nélkül, egyszerűen „csak” jónak lenni a közepes SUV-k versenyében… - nem egy rámenős stratégia. Mégis működik. Ráadásul nem hibrid, nem dízel és nem is agyonturbózott törpemotorral, hanem rendes benzinessel Tovább>>
  • Volvo XC60 T8 Polestar A VÉGLETEK VOLVÓJA TESZT: VOLVO XC60 T8 POLESTAR ENGINEERED - Egyszer száguldó ágyúgolyó, máskor némán suhanó jófiú, illetve a kettő között bármi. 405 lóerő, gyári tuning, luxus, elegancia, összkerék, tölthetőség és zöld rendszám. Íme a legerősebb Volvo! Tovább>>
  • Mazda MX-5 RF G184 KEMÉNYEBBEN TESZT: MAZDA MX-5 RF G184 - Az ortodox MX-5 hívők számára szentségtörés, objektíven szemlélve viszont teljesen kézenfekvő, hogy keménytetős változatban is gyártják a Mazda legendás roadsterét. A legerősebb változatot hoztuk el belőle Tovább>>