fbpx

  • Mercedes-Benz A200 BELSEJÉVEL CSÁBÍT TESZT: MERCEDES-BENZ A200 7G-DCT - Óriási kijelzők gyönyörű grafikával, fejlett hangvezérlés, szép hangulatvilágítás, csodás formák, igényes anyagok és rengeteg extra. Sok vevőt meg lehet ezzel nyerni manapság. De nyerő az automataváltó is? Na és milyen motort bújtatnak manapság a 200-as jelzés mögé? Tovább>>
  • Nissan Leaf HOGY VAN EZ AZ EGYPEDÁLOS VEZETÉS? TESZT: NISSAN LEAF 40 KWH - Kényelmes, könnyen megszokható, vagy idegesítő? Egyáltalán egy pedál van benne vagy kettő? Amúgy mennyit megy el egy töltéssel? És elég nagy? Elmondjuk… Tovább>>
  • BMW M550d touring SZÓLÍTS NYUGODTAN M5-NEK! TESZT: BMW M550D XDRIVE TOURING - Van az a dízel, amiért egy hathengeres öröm-benzinest is odaadnék. Itt az egyik. Ebben is hat henger van, melyek négy turbón keresztül veszik a levegőt. 400 lovat, 760 Nm-t, 4,6-os gyorsulást és még annyi mindent tud, ráadásul jól is fogyaszt. A hangja pedig… Tovább>>
  • Mercedes C220d …ÉS MÉG VEZETNI IS JÓ TESZT: MERCEDES-BENZ C220D T 4MATIC - Kívülről nem észrevehető a ráncfelvarrás, belülről annál inkább. Az utastér színvonala a nagyobb tesókét idézi, de a kormány mögött ülve jobban érdekelt, hogy feltűnően jól húz, és havon is nagyot lép az összkerekes, dízel C-kombi. A hangja meg úgyis csak a kintieknek rossz… Tovább>>
  • Volvo V60 T6 ÜGYESEN TITKOLJA TESZT: VOLVO V60 T6 AWD - Íme, a ma kapható legszebb Volvo. Tökéletes arányok, sportosan elegáns idomok. Maga a megtestesült biztonság, egy tehetős és felelősségteljes családapa autója. Eszedbe nem jutna, hogy valójában egy 310 lovas aszfaltbetyár… Tovább>>
  • Kia Stinger teszt KIA MÉG NEM VOLT ILYEN DÖGÖS Kia Stinger 2.0 T-GDi teszt - Egyedi és bátor. Aszfaltbetyárnak néz ki, és az is. A GT-Line felszereltségből szinte csak a nagy felnik és tárcsák hiányoznak, de pont ezektől néz ki sokkal jobban a csúcskivitel. Viszont ez is megy, mint az állat, a fogyasztása viszont akkor is indokolatlanul magas. Tovább>>
  • Lexus LC500 500, ’H’ NÉLKÜL... Lexus LC500 TESZT - …, azaz ötezer köbcentis V8-as! Nem hibrid, nem turbós, hanem rendes szívómotor. Kis gázzal csöndes, jólfésült úri fiú, nagy gázzal előjön belőle az állat meg a 477 lóerő. Gyorsulása gyomorszorító, a hangja gyönyörű, a futóműve csoda, a dizájnra pedig nincsenek szavak. Tovább>>
  • Mazda6 teszt A JÓT MÉG JOBBAN MAZDA6 TESZT - Vezetni még mindig nagyon jó, minőségben tovább fejlődött a faceliftes Mazda6-os. 11 millióért mindent ikszelhetünk, a csúcsbenzinest is, de azt csak automatával adják, ami viszont elég langyos. A dízel manuálissal is kérhető, de az optimum a kétezres benzines… Tovább>>
  • Ford Focus TDCI AZ AUTOMATÁT ELENGEDNÉM TESZT: Ford Focus 1.5 TDCI A8 - Nem az új 8 fokozatú váltó a legszerethetőbb az új Focusban. Hanem az, ami korábban is: futómű, kormányzás, vezetési élmény. Immár helykínálatban is erős, de csomagtérben nem (csak a kombi). A vezetéssegédek nagyon jók, sok az értékes opció, de az ára csípős... Tovább>>
  • BMW 2 Active Toure NEM IS OLYAN, MINT EGY BMW TESZT: BMW 220i Active Tourer - Ha családi autót akarsz, akkor van családibb. Kevesebbért. Ha BMW-t, akkor van BMW-bb – ugyanennyiért. És ha egy menő családi BMW-t? Olyan is van, de nem ez lesz az. Az viszont vitán felül áll, hogy nincs még egy ilyen sportosan vezethető egyterű… Tovább>>

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Nincsenek szóvirágok és hosszadalmas mondatok, csak a lényeg.
Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Dacia Duster 1.5d 4X4 (Renault Budapest)
Terepen tökösebb, mint a SUV-ok általában és olyan kényelmes,mint azok. Kellemes és a kúton is kedves: 5.5L. Rövidek a sebességfokozatok, de ez jót tesz a terepképességnek. Ár/értékben nincs jobb. Árak: https://www.renaultbudapest.hu/dacia/uj-autok/modellek/uj-duster/
Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/
Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/
SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/
Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.
BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?
Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?
Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?
Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?

Rövid autótesztek

Rohan a világ, így a legnagyobb kincsünk az idő, azon belül is a most. E gondolatból indítottam útjára a „Rövid Teszt” műfajt. Köszönöm, hogy megtisztelt figyelmével.
Gyere máskor is. Szedd alá! 🙂
Dr. Tordai István

Opel Grandland X
OK: Közhely következik: Elegáns. Egyébiránt minőségi és csendes. Ránézésre Opel, a felszín alatt francia. Igazán kellemes koprodukció. A kúton is kedves: 7L.
NEM: Az 1.2T nagyon adja,ha pörgetjük,de néha kevés. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.opelfabian.hu/opelgepjarmuvek/opelszemelygepjarmuvek/

Renault Megane GT
Képes kellemes hétköznapi lenni,de ha úgy jön ki a lépés, akkor lép. Masszív és stabil. 1.6 T,205 ló és csodás hang. 0-100 nálunk 6.9 sec. Fogyasztása 8 körül.
Az egyik legésszerűbb sportos autó,amit eddig vezethettem. VÉLEMÉNYEK?
Árak: http://www.renaultbudapest.hu/renault/uj-autok/sportmodellek/

SsangYong Rexton
- TÉNY: Meggyőző küllemű, hatalmas, csendes és megvan a prémiumérzet. Erős: 2.2d, 181 LE, 400 Nm. 8 milliótól indul! Talán a legésszerűbb autó, amivel eddig találkoztam.
- KÉRDÉS: Ha ennyiért is lehet, akkor miért kerül a konkurencia sok millióval többe? http://www.fabian.hu/ssangyong/

Toyota C-HR Hybrid (Linartech Autó)
- OK, mert: Lázadó, újító és vagány. Professzionális kivitelezés. Az elektromotor fickóssága miatt hátba vág az ülés. 5 L/100. Megbízható és egyszerű hajtáslánc (1.8 benzinmotor + villanymotor = 122 LE).
- Annyira NEM, mert: 8 milliótól indul a hybrid.

BMW M3 (Competition)
- Ok, mert: Kultuszautó. Arányos testépítő. Csodás a hangja. Professzionális német szobor, padlógázon is: 3.0 sor6 M TwinTurbo, 450 ló (0-100 = 4 sec).
- Annyira NEM,mert: Nagyon dögös, de talán lehetne még hivalkodóbb a külleme (pl: i8). Ára 36 millió. Vélemények?

Abarth 124 Spider
- Ok, mert: A hangja! Merev lesz a bajusz, lecsúszik a tanga. Csodás, minőségi kabrió, mi úgy megy, mint akit mindenki kerget: 1.4 Turbo 170 LE (0-100: 6.8).
- Annyira NEM, mert: 180 cm felett nehezebb az együttlét. 11.8 milliótól indul az ára.
Vélemények?

Citroën C-Elysée
- Írhatnám, hogy van némi menetzaj. Meg, hogy 1.6-os benzinese lehetne fickósabb. No meg, hogy láttam már szebb formát és utasteret...
- De! 3.1 milliótól indul. Korrekt módon viszi a családot és annak összes cuccát bárhova, majd onnan vissza is hozza.
Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Mustang Cabrio (DF Tuning)
- OK, mert: Még a guminők is rágerjednek. Élhető és minőségi az utastere. Ha nem bántjuk a lelkét akkor kedves, ha igen akkor elmeséli fájdalmát: 5.0 V8, 420 ló és olyan gyors, mint a Ferrari 430 (0-100 = 4 sec). Az ára „csak” 16 millió.
- NEM OK, mert: Ez a rész most üres marad. 🙂
- Vélemények?

Nagyon Rövid Teszt: Opel Mokka X
- OK, mert: Dögös és egyedi a külseje. Menő és minőségi az utastere. Elöl kényelmes, hátul nem ültem. Az 1.4-es turbós benzines és annak 150 lova, pont elég mindenre.
- Annyira NEM OK, mert: Ezzel az automata váltóval ütős a fogyasztása: kb 8 liter. Sejj ha egy kicsit olcsóbb lenne... 4.5-től indul, ez olyan 7.2 millió. Konkurencia pl: Nissan Juke (4.2 milliótól), Renault Captur (3.9-től), Toyota C-HR (5.9-től).
- Összességében rendben van. Vélemények?
  • Mercedes-Benz A200 BELSEJÉVEL CSÁBÍT TESZT: MERCEDES-BENZ A200 7G-DCT - Óriási kijelzők gyönyörű grafikával, fejlett hangvezérlés, szép hangulatvilágítás, csodás formák, igényes anyagok és rengeteg extra. Sok vevőt meg lehet ezzel nyerni manapság. De nyerő az automataváltó is? Na és milyen motort bújtatnak manapság a 200-as jelzés mögé? Tovább>>
  • Nissan Leaf HOGY VAN EZ AZ EGYPEDÁLOS VEZETÉS? TESZT: NISSAN LEAF 40 KWH - Kényelmes, könnyen megszokható, vagy idegesítő? Egyáltalán egy pedál van benne vagy kettő? Amúgy mennyit megy el egy töltéssel? És elég nagy? Elmondjuk… Tovább>>
  • BMW M550d touring SZÓLÍTS NYUGODTAN M5-NEK! TESZT: BMW M550D XDRIVE TOURING - Van az a dízel, amiért egy hathengeres öröm-benzinest is odaadnék. Itt az egyik. Ebben is hat henger van, melyek négy turbón keresztül veszik a levegőt. 400 lovat, 760 Nm-t, 4,6-os gyorsulást és még annyi mindent tud, ráadásul jól is fogyaszt. A hangja pedig… Tovább>>
  • Mercedes C220d …ÉS MÉG VEZETNI IS JÓ TESZT: MERCEDES-BENZ C220D T 4MATIC - Kívülről nem észrevehető a ráncfelvarrás, belülről annál inkább. Az utastér színvonala a nagyobb tesókét idézi, de a kormány mögött ülve jobban érdekelt, hogy feltűnően jól húz, és havon is nagyot lép az összkerekes, dízel C-kombi. A hangja meg úgyis csak a kintieknek rossz… Tovább>>
  • Volvo V60 T6 ÜGYESEN TITKOLJA TESZT: VOLVO V60 T6 AWD - Íme, a ma kapható legszebb Volvo. Tökéletes arányok, sportosan elegáns idomok. Maga a megtestesült biztonság, egy tehetős és felelősségteljes családapa autója. Eszedbe nem jutna, hogy valójában egy 310 lovas aszfaltbetyár… Tovább>>
  • Kia Stinger teszt KIA MÉG NEM VOLT ILYEN DÖGÖS Kia Stinger 2.0 T-GDi teszt - Egyedi és bátor. Aszfaltbetyárnak néz ki, és az is. A GT-Line felszereltségből szinte csak a nagy felnik és tárcsák hiányoznak, de pont ezektől néz ki sokkal jobban a csúcskivitel. Viszont ez is megy, mint az állat, a fogyasztása viszont akkor is indokolatlanul magas. Tovább>>
  • Lexus LC500 500, ’H’ NÉLKÜL... Lexus LC500 TESZT - …, azaz ötezer köbcentis V8-as! Nem hibrid, nem turbós, hanem rendes szívómotor. Kis gázzal csöndes, jólfésült úri fiú, nagy gázzal előjön belőle az állat meg a 477 lóerő. Gyorsulása gyomorszorító, a hangja gyönyörű, a futóműve csoda, a dizájnra pedig nincsenek szavak. Tovább>>
  • Mazda6 teszt A JÓT MÉG JOBBAN MAZDA6 TESZT - Vezetni még mindig nagyon jó, minőségben tovább fejlődött a faceliftes Mazda6-os. 11 millióért mindent ikszelhetünk, a csúcsbenzinest is, de azt csak automatával adják, ami viszont elég langyos. A dízel manuálissal is kérhető, de az optimum a kétezres benzines… Tovább>>
  • Ford Focus TDCI AZ AUTOMATÁT ELENGEDNÉM TESZT: Ford Focus 1.5 TDCI A8 - Nem az új 8 fokozatú váltó a legszerethetőbb az új Focusban. Hanem az, ami korábban is: futómű, kormányzás, vezetési élmény. Immár helykínálatban is erős, de csomagtérben nem (csak a kombi). A vezetéssegédek nagyon jók, sok az értékes opció, de az ára csípős... Tovább>>
  • BMW 2 Active Toure NEM IS OLYAN, MINT EGY BMW TESZT: BMW 220i Active Tourer - Ha családi autót akarsz, akkor van családibb. Kevesebbért. Ha BMW-t, akkor van BMW-bb – ugyanennyiért. És ha egy menő családi BMW-t? Olyan is van, de nem ez lesz az. Az viszont vitán felül áll, hogy nincs még egy ilyen sportosan vezethető egyterű… Tovább>>