
A CarGarantie 20 éve van jelen Magyarországon
A CarGarantie, a járműgarancia- és javításiköltség-biztosítások egyik vezető európai szolgáltatója idén ünnepli a magyarországi indulásának 20. évfordulóját. A vállalat két évtizede a magyar autószalonok és -importőrök megbízható partnere, és fontos szereplővé vált az iparágban.
A CarGarantie 1971-es németországi alapítása óta fokozatosan tett elérhetővé további európai piacokat. Magyarországon az ügyfélhűségre kiemelten odafigyelő cég 2004-ben kezdett együttműködni a Renault-val. Ezt követően folyamatosan új, jelentős mérföldköveket ért el, és neves autókereskedőkkel és importőrökkel további partnerségeket kötött. A célunk változatlan: ügyfeleinknek prémium szolgáltatásokat és a legjobb szervizminőséget nyújtani.
Ma a CarGarantie számos partnerrel dolgozik együtt. A legfontosabb kereskedői csoportok többek között a CARNET, az Emil Frey, a Hovány, a Petrányi, az Autentik, a Pappas, az Ivanics, a Duna Auto és a Wallis. A kereskedők az ország több mint 450 telephelyén támaszkodnak a CarGarantie szolgáltatásaira, különösen a motorkerékpár-piac mutatott az elmúlt években erős növekedést.
Rippel Ferenc értékesítési vezető CarGarantie Magyarország.
„Európa egyik vezető garancia-szakértőjeként minden elkötelezettségünkkel partnereink sikerét szolgáljuk. A garancia fontos minőségi tényező, hogy a magánkereskedelmi szektorban kitűnjünk. Ezenkívül a kereskedelem a nagyobb ügyfélhűség révén további forgalmat és utóértékesítéseket biztosít.
A mai világban különösen fontos a pénzügyi kockázatok elleni védelem káresemény esetén –mind a kereskedők, mind az autóvásárlók számára. A CarGarantie garancia- és javításiköltség-biztosításai segítenek a kereskedőknek a javítási költségek csökkentésében, valamint az ügyfelek elégedettségének növelésében – hiszen az infláció és a masszív áremelkedések idején a pénzügyi bizonytalanság elleni védelem az ügyfelek számára is egyre fontosabb.
Partnereinkkel kötött kapcsolataink megerősítik a minőség és az ügyfél-elégedettség iránti elkötelezettségünket. Szívből köszönjük az összes importőr, autószalon és munkatárs bizalmát és együttműködését.”
Budapest, 2024.
HA SZERETSZ AUTÓZNI… TESZT: ALFA ROMEO GIULIA 2.0 Q4 - Nem tudni, hogy meddig kapható még ez a kincs, de aki teheti, élvezze, amíg lehet! Mellesleg családi autónak is jó Tovább>
CSAK SPORTOSAN TESZT: BMW 230i - Ha tudod, hogy mi jó igazán az autóvezetésben, akkor a 2-es BMW-t is tökéletesen érteni fogod Tovább>
EZ MEGY! TESZT: VOLVO EX30 TWIN MOTOR - A józanabb árazású villanyautók közé küldik csatába az EX30-at, ráadásul tekintélyes teljesítménnyel: a gyengébb 272 lóerős, az erősebb 428 lovas – ez utóbbit próbáltuk ki Tovább>
A LEGMENŐBB FORD TESZT: FORD KUGA FHEV 2.5 AWD - A márka legnépszerűbb modellje Európában a Kuga, amely most ráncfelvarráson esett át. A hibridhajtás szerencsére megmaradt, amely továbbra is nagyon jó fogyasztással kecsegtet Tovább>
KITARTÓAN TESZT: SKODA SCALA 1.5 TSI DSG - Nehéz lehet fenntartani a Skoda Scala iránti érdeklődést a márkán belüli, népszerű modellek szorításában, de töretlenül nyomják Tovább>
JÁTÉKAUTÓ 1:1 MÉRETBEN TESZT: MAZDA MX-5 G184 - Továbbra is páratlan élményt nyújt ez a remek kis roadster, főleg a kétliteres motorral, de ettől hamarosan búcsút kell vennünk Tovább>
KIS X, NAGY KÜLDETÉS TESZT: BMW X2 SDRIVE 18D - A bajor X modellek (egyik) legkisebbje hozza a nagyok színvonalát, a gyengébb dízelmotorral is energikus, ráadásul nagyon keveset fogyaszt Tovább>
ENNEK IS VÉGE TESZT: FORD FOCUS ST AZURA EDITION - Sorra írjuk mostanában a búcsú teszteket, a Focus ST a soron következő. Ez a (még) kapható legerősebb és legvidámabb változat a Ford kompaktjából Tovább>
VISZLÁT, SZÉPFIÚ! TESZT: AUDI S5 CABRIOLET - A kétajtós Audi modellekkel együtt ez a gyönyörű kabrió is eltűnik a márka kínálatából. Búcsúzásként elmeséljük, hogy milyen az élet egy ilyen 354 lovas szépséggel Tovább>
VISZLÁT TT! TESZT: AUDI TT RS - Befejezték az Audi TT gyártását, így a TT RS-nek is vége. Egy igazán élvezetes sportkocsival lett kevesebb az autósvilág. Az utolsó példányok egyikét vezethettük Tovább>