A LEGKEMÉNYEBB X4 TESZT: BMW X4 M COMPETITION
Egy rikító sárga SUV, amely 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az ereje ördögi, a hangja mennyei, az ára 40 millió, de a színe nem feláras...
Egy rikító sárga SUV, amely 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az ereje ördögi, a hangja mennyei, az ára 40 millió, de a színe nem feláras...
Tíz éve indult, és minimális változtatásokkal még mindig friss a megjelenése. Ehhez turbómentes, kiforrott technika, kiszámíthatóság és megbízhatóság társul, amely továbbra is jó pakknak bizonyul...
Az egyterűek hanyatló piacának túlélői, közülük is a legmenőbbek. Immár a hosszabb távú túlélést biztosító hibrid hajtáslánccal. Vajon tudnak olyan takarékosak lenni, mint a dízel változataik?...
A dél-koreai és a cseh márka is komoly versenyzőkkel szállt a ringbe a villanyautók ligájában. És nem holmi csöppségekkel, hanem családi kocsikkal, amelyekkel még hosszabb utazást is lehet vállalni – bár nem mindegy, mekkorát...
Nem mindenkinél a helykínálat, a csomagtartó és egyéb racionalitások képviselnek értéket. És nem is a többszáz lóerő. Hanem a divatos és dögös külső, de az nagyon, egyéb szempontokból elég ha átlagos portéka...
A kombi Ceed tölthető hibrid hajtáslánccal járt nálunk, az XCeed pedig enyhe hibridként. Lehet nagy különbség a fogyasztásukban, de ez nagymértékben függ a használattól – elsősorban a töltési gyakoriságtól...
Sztár volt, visszavonult, visszatért. Kézi váltóval és csúcsfelszereltséggel próbáltuk a kompakt crossoverek egykori királyát...
Bestiális erő, brutális gyorsulás, sportautós útfekvés – garantált az öröm a bal egyen. A háromliteres, hathengeres dízelmotorral gyönyörűen szól, és nem fogyaszt többet, mint egy kétezres...
Legyen családi, legyen divatos és menjen úgy, mint egy sportautó. Sokan megtalálják a megoldást erre a túlmotorizált SUV-k között...
Ha azt hiszed, hogy ez csak egy átalakított Yaris, akkor tévedsz. Csupán kívülről hasonlít (nyomokban) a névadójára, ami odabent van, az valami egész más...