MENNYI, 761 LÓERŐ?! TESZT: MERCEDES-BENZ EQS 53 AMG
Bár kívülről nem annak látszik, de valójában ez egy brutálisan erős villanyautó. Ráadásul az akkumulátora olyan gyorsan töltődik, mint a telefonom. És 76 millió forint az ára...
Bár kívülről nem annak látszik, de valójában ez egy brutálisan erős villanyautó. Ráadásul az akkumulátora olyan gyorsan töltődik, mint a telefonom. És 76 millió forint az ára...
A különbség nem csak megjelenésükben jelentős, hanem a motorház alatt és az ajtók mögött is. Három crossover, háromféle stílus, háromféle hajtáslánc...
A hangja mű, de az ereje nagyon is valódi. Betonkemény elektromos BMW, a 4-es Gran Coupé bőrébe bújtatva: i4 M50...
Az XC40-ből levették az X-et, átrajzolták a tetővonalát, a hátulját, kicsit az elejét is, hajtásláncokból pedig csak a villanyosat hagyták meg. Így született meg a svédek első terepkupéja, a C40...
A Renault-Nissan együttműködés keretében született egyterű csillagos változatát teletömték minden jóval, hogy méltó legyen a márkanév viselésére. Dízelmotorral és automataváltóval teszteltük...
Sportos vezetési élmény egy családi autóban. Az Octavia RS továbbra is tökéletesen hozza azt, amit elvárunk tőle....
A Toyota látványosan szélesíti városi terepjáróinak kínálatát, ráadásul ütős modellekkel. Egyikük a Yaris Cross, melynek hibrid változata összkerekes is lehet, de gyártják sima szívómotorral is. Mindegyiket kipróbáltuk...
Lehet, hogy a DS 4 jelenti az áttörést a francia prémium márkának. Mindene adott hozzá, de a közönség dönti el, kellően felfigyel-e rá...
Egy rikító sárga SUV, amely 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Az ereje ördögi, a hangja mennyei, az ára 40 millió, de a színe nem feláras...
Tíz éve indult, és minimális változtatásokkal még mindig friss a megjelenése. Ehhez turbómentes, kiforrott technika, kiszámíthatóság és megbízhatóság társul, amely továbbra is jó pakknak bizonyul...