JÓL ÁLL NEKI A TÚRABAKANCS TESZT: VOLVO V60 CROSS COUNTRY
Nem SUV és nem is „sima” kombi, hanem valahol a kettő között félúton. Íme, egy terepkombi egyenesen a műfaj egyik megteremtőjétől, a Volvótól. Dízelmotorral próbáltuk ki…...
Nem SUV és nem is „sima” kombi, hanem valahol a kettő között félúton. Íme, egy terepkombi egyenesen a műfaj egyik megteremtőjétől, a Volvótól. Dízelmotorral próbáltuk ki…...
Nincs már hosszú motorháztető és előretolt kerekek, se hátsókerék-hajtás, se hosszában beépített motor, se hat henger. De van sok minden más… Nézzük, milyen a teljesen új alapokra helyezett 1-es BMW, 17 milliós konfigurációban!...
Szívdöglesztően néz ki, nagyon megy, a bal egyen ülő szélesen mosolyog, és ahol nincs SUV mánia, ott családi autónak is alkalmas. Nálunk hosszú kiránduláson is remekül bevált, és nem is zabált...
Vannak autók, amiket csak kombiként kellene gyártani. A Peugeot 508 SW GT Line is olyan, az alacsony, kupés tetővonal rendkívül jót tesz a karakterének....
A Mininél kombi kasztni változatból is készül aszfaltbetyár. A John Cooper Works kivitelt a márkánál valaha volt legerősebb motor hajtja, 4,9 alatt gyorsul 100-ra, az ára pedig közelebb van a 20 millióhoz, mint a 10 millióhoz – ha olyat szeretnénk, mint a tesztautó....
Brutális megjelenés, szélesített futómű, adaptív lengéscsillapítók, Dakar-ralit idéző terepképességek. De dögnehéz, így kortyingat rendesen, és bruttóban egy V8-as Mustang GT árába kerül...
Nem, ez nem benzines, hanem dízel. Ráadásul hibrid, de csak enyhe hibrid. Lássuk, miben más, mint mondjuk egy XC60 D5-ös dízel…...
A SUV menő, mert terepjárósan néz ki. Ez pedig azért, mert SUV-osan néz ki. Lehet, hogy furcsa, de ez a helyzet. Ezen kívül miben más az Active Focus, mint a többi? És jó ez az új, háromhengeres, 1,5-ös turbómotor?...
A szexi ötajtós után itt a visszafogottabb stílust kedvelőknek készült Mazda3 Sedan. Jár hozzá nagyobb csomagtér és némi plusz elegancia, ráadásul forint-fillérre ugyanannyiért – de így is elég drágán...
Egy sportautóba kell egy kis gonoszság, hogy tisztelje az ember a tudását. Na meg a sajátját. A Mazda MX-5 mindent tudott eddig, amit egy élményautónak kell, csak ezt nem. De most már tudja…...